Конспект 3 клас
Конспект 5 клас
Конспект 4 клас
Конспект 2 клас
Конспект 5 клас
Конспект 4 клас
Конспект 2 клас
Конспект уроку
Дата:
Місце
проведення: спортивний зал
Мета:
1.
Розвивати фізичні якості учнів
(увагу, спритність, орієнтацію просторі)
2.
Виховувати почуття колективізму
засобами рухливих ігор
3.
Повторити техніку виконання:
·
передачі м’яча способом від грудей
та з-за голови;
·
ведення м’яча;
·
кидка м’яча в кошик.
Задачі уроку:
1.
Повторення передач м’яча, ведення та
кидків у кошик.
2.
Рухлива гра
3.
Розвиток рухових якостей
Інвентар: м’ячі,
стійки,свисток.
№
|
З
м і с т
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
І
|
Підготовча частина
|
10-12 хв
|
|
1 .Шикування.
|
В шеренгу по одному
|
||
2. Привітання.
|
Звернути увагу на зовнішній
вигляд,
наявність спортивного одягу, стан
здоров’я учнів.
|
||
3. Повідомлення задач уроку.
|
Отримати зворотну інформацію
|
||
4. Інструктаж з техніки безпеки
|
Отримати зворотну інформацію
|
||
5. Організаційні та стройові
вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”,
”Кругом!” «На перший, другий –
відлічись!» «В дві шеренги -шикуйсь»
|
0,5 хв
|
В шеренгу. Звернути увагу на
правильність виконання.
|
|
6. Комплекс ЗРВ в русі:
а) ходьба по колу;
б) багато скоки,по сигналу – зміна
напрямку;
в) біг приставним кроком , по
сигналу – зміна напрямку;
г) звичайна ходьба з відновленням
дихання;
|
0,5 хв
0,5 хв
0,5-1 хв.
0,5 кола
|
Потоковий метод організації
діяльності учнів. Темп середній.
Дотримуватись дистанції. Нагадати,
показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки.
|
|
Перешикування класу в 2
шеренги.
|
Розрахунком на 1-й , 2-й.
|
||
Загально-розвивальні вправи в
парахна місці:
|
Фронтальний метод. Темп середній.
|
||
В.п.- ноги нарізно, взятись за
руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.
|
4-6 повторень
|
Темп середній.
Спина пряма. Підборіддя віще.
|
|
В.п.- ноги нарізно, взятись за
руки. Почергове перетискання рук партнера.
|
4-6 повторень
|
Спина пряма. Підборіддя віще.
|
|
В.п.- ноги нарізно, руки на
плечах.1-нахил вліво, 2-В.п, 3-нахил вправо, 4-В.п.
|
4-6 повторень
|
Широка амплітуда рухів.
|
|
В.п.- ноги нарізно, взятись
за руки. Почергові викрути вправо- вліво.
|
4-6 повторень
|
Виконувати одночасно.
|
|
В.п.- ноги разом, руки на
плечах.1- випади вліво-вправо
|
4-6 повторень
|
Широка амплітуда кроків.
|
|
В.п.- ноги нарізно, руки на
плечах. Присідання.
|
4-6 повторень
|
Спину тримати прямою. Виконувати
одночасно.
|
|
В.п. – О.с. спиною до
партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.
|
4-6 повторень
|
Слідкувати за випрямленням рук в
ліктях.
|
|
В.п. – присісти, руки на плечах.
Вистрибування на прямі ноги.
|
4-6 повторень
|
Виконувати одночасно.
|
|
ІІ
|
Основна частина
|
30-33 хв.
|
|
Ловіння і передачі м’яча обома
руками від грудей на місці.
|
8-10
повторів.
|
Працювати в парах, відстань
4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.
|
|
Ловіння і передачі м’яча обома
руками з-за голови на місці.
|
10-12
повторів.
|
Не нахилятися.
|
|
Ловіння і передачі м’яча обома
руками з-за голови з кроком.
|
8-10р.
|
Працювати в парах.
|
|
Ведення м’яча лівою та правою
рукою в русі із зміною місць
|
8-10 повторів
|
Працювати в трійках, відстань 4-5
кроків,інтервал 2-3 кроки.
|
|
Ловіння і передачі м’яча обома
руками від грудей із зміною місць у русі.
|
8-10 повторів
|
Працювати в трійках
|
|
Розподіл класу на 3 групи:
|
Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й.
|
||
Ведення м’яча з наступним кидком в
кошик
|
1 хв
|
Поточний метод.
|
|
Кидки м’яча в кошик з місця
|
1 хв
|
Поточний метод.
|
|
Рухлива гра «По порядку номерів».
Діти шикуються в коло обличчям до
центру. Вчитель в середині кола, кидає м’яч будь – кому (не по черзі).
Завдання учня зловити м’яч і кидаючи вчителю, назвати наступний порядковий
номер числа. Учень який не зловив м’яч, виходить з гри. Гра продовжується до
рахунку 50,або 100. Хто залишився в грі, вважається переможцем.
|
Ігровий метод організації
діяльності учнів.
Гра на увагу.
Гра розвиває швидкість
прийняття рішень.
|
||
ІІІ
|
Заключна частина
|
4-5 хв
|
|
1. Вправи на відновлення: легкий
біг, ходьба.
|
1хв
|
У спокійному темпі не порушуючи
стрій.
|
|
2. Шикування.
|
1хв
|
В ширенгу по одному
|
|
3. Підведення підсумків.
|
1хв
|
Наголосити на позитивні і
негативні моменти.
|
|
4. Оцінювання учнів.
|
1хв
|
Кожному учню повідомити оцінку.
|
|
4. Домашнє
завдання: ведення м’яча, кидки м’яча в кошик.
|
1хв
|
ЗАВДАННЯ: 1. РОЗВИТОК
РУХОВОЇ ЯКОСТІ- СПРИТНОСТІ В ЕСТАФЕТАХ З ПРЕДМЕТАМИ І БЕЗ ПРЕДМЕТІВ.
2. ТРЕНУВАННЯ
СИЛИ,ГНУЧКОСТІ,ШВИДКОСТІ ПІД ЧАС
ВИКОНАННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ.
МЕТА: ВИХОВУВАТИ
ПОТРЕБУ УЧНІВ У СИСТЕМАТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ
ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ І СВІДОМОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗМІЦНЕННЯ СВОГО ЗДОРОВ'Я. СПРИЯТИ
ПРАВИЛЬНОМУ РОЗВИТКУ,ОВОЛОДІННЮ ЖИТТЄВО НЕОБХІДНИМИ РУХОВИМИ ДІЯМИ,НАВИЧКАМИ ТА
ЇХ УДОСКОНАЛЕННЮ. РОЗВИВАТИ НЕОБХІДНІ МОРАЛЬНО-ВОЛЬВІ ЯКОСТІ: СИЛУ ВОЛІ,
ВЗАЄМОДОПОМОГУ,КОЛЕКТИВІЗМ.
ІНВЕНТАР: МАТИ
ГІМНАСТИЧНІ – 2,КУБИКИ – 12, М 'ЯЧІ
РІЗНІ – 12,ГІМНАСТИЧНІ ЛАВИ – 4, СКЕЙТИ – 2, РУКАВИЦІ - 2 ПАРИ,СЕКУНДОМІР – 1,
МІШЕЧКИ З ПІСКОМ – 10.
ХІД УРОКУ
№
|
ЗМІСТ УРОКУ
|
Дозування
|
Організаціно-методичні вказівки
|
1
2
3
|
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ.
Вчитель: « Сьогодні я вам розповім
одну історію. Колись давним – давно на цій землі жили славетні люди – козаки.
І ось трапилось у них лихо,забрали у полон їхніх товаришів і завезли далеко
за море. Якби ваші товариші потрапили у біду,ви б допомогли їм?»
Учні: « Так!»
Вчитель: Так тоді давайте уявимо
собі,що ви справжні козаки і вам треба визволити товаришів з полону. Готові
до випробувань?»
Учні: « Готові!»
Вчитель: «Козаки – це воїни. Зараз
ми побачимо які ви воїни і чи вмієте ви марширувати.»
Стройові вправи:
А) шикування
Б)повороти на місці
В)ходьба стройовим кроком
Вчитель: « На допомогу своїм товаришам
ми посилаємо дві групи. Щоб визначити,хто буде атаманом у кожній групі,треба
позмагатися.»
РОЗМИНКА:
А) загалонорозвиваючи вправи на
місці.
Б)багатоскоки (8 стрибків)
Вчитель: « За результатами
багатоскоків визначаємо 2 атаманів,
які поведуть вас у далекий похід. Готові до випробувань?»
|
2
3
7
3
|
Учні розміщуються по колу
напочіпки навколо вчиеля
У вихідному положенні стройова стійка
Шикування в коло
Фронтальний метод
Клас за допомогою вчителя ділиться
на команди. Команди вибирають назву.
|
ОСНОВНА
ЧАСТИНА 27 ХВИЛИН
|
|||
ВИПРОБУВАННЯ №1
Вчитель: «Длядалекого плавання
необхідно набрати провізії на свої човни»
А) вихідне положення – сидячи на
гімнастичній лаві один за одни на відстані
ВИПРОБУВАННЯ №2
Вчитель: « Ось човни вже готові до
відплиття. Зараз слідуюче завдання для учасників походу. Якомога швидше
перепливти море.
Б) естафета зі скейтами. Сидячи на
скейті на колінах,відштовхуючись від підлоги руками в рукавицях подолати
відстань
Вчитель: « Перепливши через море
ми опинилися біля ворожої фортеці. Щоб до неї проникнути,треба зробити лаз у
стіні. Для цього потрібно кожному витягти по дві цеглини зі стіни.
В) човниковий біг
Кожен учасник пробігає два відрізки підряд приносячи по
одній «цеглині» (кубики)
ВИПРОБУВАННЯ № 4
Вчитель: « після подолання стіни
фортеці,необхідно пролізти через підкоп до
«в'язниці»
Г) пересування по гімнастичній
лаві,підтягуючись руками лежачи на животі.
ВИПРОБУВАННЯ № 5
Вчитель: « Ось ви майже дістались
до своїх товаришів,але декого з них поранено,тому їх треба перенести в
безпечне місце.
Д) чотири найсильніших учасника на
матах переносять по одному останніх гравців своєї команди. Дистанція
ВИПРОБУВАННЯ № 6
Вчитель: « Ось ви майже врятували
своїх друзів,але ворог вислав за вами переслідувачів,необхідно залишити
снайперів для знищення ворога»
Е) гра «Квач»
Квачувати тільки одного суперника.
Потім команди стають навпаки.Яка команда впорається швидше,та є переможцем.
|
Приділяти увагу на правильну передачу мішечка.
Звернути увагу на техніку безпеки
під час повороту та на фініші. Руки в рукавицях.
Переможець визначається після
кожного забігу. Перемагає команда, яка набрала найбільше очок.
Переможець визначається в кожній
парі.
Нагадати квачу техніку безпеки під
час дотику
|
||
ЗАКЛЮЧНА
ЧАСТИНА 3 ХВИЛИНИ
|
|||
4
|
Підведення
підсумку уроку
Вчитель: « Ось і
закінчилась наша нелегка і небезпечна подорож. Дві команди старалися
визволяти якомога швидше своїх товаришів з полону. Друзям завжди треба допомагати.
Підставити своє плече.»
Оцінювання
найкращих учнів.
Домашнє завдання:
згинання та розгинання рук в упорі лежачи.хлопчики 3х10 разів,дівчатка 3х7
разів.
|
В одну шеренгу у вихідному
положенні
|
Немає коментарів:
Дописати коментар